Sunday 1 December 2013

makin lama makin bangang PAKATAN RAKYAT NI... 3 isu yang betul2 menunjukkan bebalnya mereka...

dalam masa seminggu ni macam-macam cerita macam-macam perkara bangang yang di keluakan oleh cacai PR ni belum lagi kalau nak dikirakan dengan mereka punya kepimpinan yang dah terang-terang berpecah dan tak sehaluan.. yang aku pelik tu. ramai macai-macai yang dok backup seolah-olah kepimpinan mereka tu kuat padahal hampeh...

ok lah aku mulakan dulu dengan isu kenaikan gaji Khalid gagap si MB selangor.. (mungkin perdana menteri selangor kot) aku tertarik dengan pendedahan rakan fb aku yang jumlah kenaikan gaji itu satu "fitnah" kerana pendapatan sebenar beliau,.... masyaAllah... jom skop...


isu kedua pula yang paling hangat, ialah berkenaan perlantikan ust Kazim Elias sebagai ahli majlis tertinggi Umno.. dalam bab ni.. juak2 PAS lebai melompat-lompat mendakwa-dakwi.. ust kazim ahli PAS... dan memang pun beliau sendiri akui beliau orang pas.. saya tertarik dengan ungkapan sewaktu sidang media yang beliau buat.. "PAS patut berasa MALU, sebab Umno boleh menjemput orang dari luar parti untuk duduk berbincang sekali.." dan mengenai perlantikan itu, UKE sendiri tak bagi apa-apa jawapan lagi.. inilah totok PAS.. belum apa-apa dah membangang abadi..


dan yang terakhir.. MP Segambut. Lim Lip Eng "dibelasah" oleh PDRM dan Ketua Polis Negara (KPN) melalui laman twiter dimana MP benangang itu mempersoalkan mengapa SOP Polis tidak di dedahkan dalam Parlimen atau dewan... nampak sangat dah agenda DAP yang cuba membuka jalan kepada penjenayah dari luar untuk menyerang secara senyap...


itulah yang kita selalu kata, kalau dah bodoh tu bodoh juga... buat camne... kalau nk tunjuk bodoh tu sikit-sikit sudah la... ni dah sampai macam ni sape nak tanggung bodoh ni... aku sendiri dah dapat bayangkan betapa bangang dan biul serta bahalolnya penyokong-penyokong PAKATAN RAKYAT NI...

No comments:

Post a Comment