Tuesday 12 November 2013

TAK SERIK-SERIK CUBA BOCORKAN RAHSIA KESELAMATAN NEGARA, NURUL IZZAH PATUT DISULA DI SIMPANG KE PANTAI DALAM!!!

Nurul Izzah cuba menjadikan jenayah dan kegiatan subversif yang dilakukan oleh ahli-ahli politik, tidak perlu dimasukkan bersama-sama jenayah berat dan jenayah jalanan. Statistik jenayah bagi Nurul Izzah hanyalah melibatkan jenayah berat, jenayah jalanan dan jenayah komersial. Hasutan serta kegiatan menghuru-harakan negara menerusi kaedah politik, tidak perlu dipandang berat, malahan perlu disokong. Begitu juga dengan kewujudan kartel dadah, penyeludupan manusia, pemerdagangan hamba dan segala kegiatan haram membabitkan negara-negara antarabangsa, bagi Nurul Izzah dan Pakatan Rakyat, bukannya perkara penting yang perlu diberikan perhatian.

Corak pemikiran yang ditunjukkan oleh Nurul Izzah ini sebenarnya amat merbahaya kepada negara. Nurul Izzah seperti yang kita ketahui, pernah cuba membocorkan rahsia ketenteraan negara dalam keterujaannya untuk bercakap tentang sistem persenjataan Malaysia menerusi temuramah di sebuah media di Indonesia tidak lama dahulu. Sepatutnya, dia sudah pun dikenakan tindakan dan hukuman. Malangnya, sikap kerajaan yang sangat mudah lentur dan hanya memberi maaf kepada anak Anwar Ibrahim itu, membolehkan dia terlepas daripada HUKUMAN MATI kerana mengkhianati negara.

Angka yang disebut oleh Nurul Izzah dalam ucapannya di forum di Bangsar itu, sebenarnya merupakan rekaan peribadinya dan langsung tidak mempunyai asas. Motifnya amat mudah dan objektifnya ialah mengumpan menteri atau pihak yang berkaitan untuk memberikan jumlah sebenar keanggotaan pasukan PDRM dan Cawangan Khas khususnya untuk pengetahuan pihak asing. Kaedah ini jugalah yang pernah digunakan oleh Tony Pua ketika cuba mengorek rahsia pertahanan dan persenjataan negara menerusi serangan ke atas pemilikan dua buah kapal selam oleh TLDM selain tentangan terhadap pembelian helikopter pengangkut baru menggantikan Nuri dan jet-jet pejuang untuk pengetahuan pihak asing.

Seharusnya, tindakan perlu dan pantas diambil terhadap Nurul Izzah. Kebebasan bersuara tidak bermakna, dia bebas juga membocorkan segala rahsia kerajaan. Sepatutnya sebagai anggota Parlimen... KLIK SINI UNTUK TERUS MEMBACA

No comments:

Post a Comment